wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl

Nowe Boeingi 787-9 Dreamliner z 294 miejscami na pokładzie na trasach PLL LOT do Chicago, Nowego Jorku i Toronto 2017.11.23

Warszawa - 22 listopada 2017 - Trzy nowe Boeingi 787-9 Dreamliner z 294 miejscami na pokładzie wiosną i latem 2018 roku pojawią się na trasach PLL LOT do Chicago, Nowego Jorku i Toronto. Obecnie we flocie LOT-u znajduje się 51 samolotów - 8 Boeingów 787 Dreamliner, 4 Boeingi 737-800 NG, 3 Boeingi 737-400, 6 Embraerów 195, 14 Embraerów 175 (w tym dwa do dyspozycji polskiego rządu), 6 Embraerów 170 oraz 10 Bombardierów DHC-8Q400. Już w marcu 2018 roku LOT otrzyma pierwszego z trzech zupełnie nowych samolotów Boeing 787-9 - dłuższą i bardziej efektywną wersję Dreamlinera. Od grudnia 2017 do maja 2019 roku LOT odbierze dodatkowo 6 nowoczesnych Boeingów 737 MAX 8.

Boeing 787 Dreamliner
Foto dzięki uprzejmości PLL LOT
 

Warszawa – 22 listopada 2017

• LOT wiosną 2018 roku ma otrzymać nowe, większe Dreamlinery 787-9

• Każdy Dreamliner 787-9 będzie mógł zabrać na pokład 294 pasażerów

• Samoloty w 2018 roku pojawią się na wybranych połączeniach dalekodystansowych z Warszawy

• Od grudnia 2017 do maja 2019 roku LOT chce odebrać dodatkowo 6 nowoczesnych Boeingów 737 MAX 8


Trzy nowe Boeingi 787-9 Dreamliner z 294 miejscami na pokładzie wiosną i latem przyszłego roku pojawią się na trasach PLL LOT do Chicago, Nowego Jorku i Toronto - zapowiada spółka.
Przewoźnik zamówił cztery większe maszyny, ale ostatni model ma otrzymać w 2019 roku.

Boeing 787 Dreamliner
Foto dzięki uprzejmości PLL LOT
 
Obecnie polski przewoźnik posiada w swojej flocie osiem szerokokadłubowych Boeingów Dreamliner w wersji 787-8, z których każdy ma po 252 fotele w trzech klasach: 18 w klasie biznes, 21 w ekonomicznej premium i 213 w ekonomicznej.

W środę spółka poinformowała w komunikacie, że wiosną przyszłego roku ma otrzymać nowe, większe Dreamlinery 787-9.
Każdy z nich będzie mógł zabrać na pokład 294 pasażerów - 24 w klasie biznesie, 21 w premium economy i 249 w klasie ekonomicznej.

Trzy z czterech nowych samolotów w 2018 roku pojawią się na wybranych połączeniach dalekodystansowych z Warszawy.

Pierwszy z nich zacznie latać na przełomie marca i kwietnia do Chicago, drugi od początku maja do Nowego Jorku (lotnisko JFK), a trzeci od początku lipca do Toronto w Kanadzie.

Jak tłumaczy spółka, samoloty te będą mogły być wykorzystywane też na wybranych rejsach do Seulu w Korei Południowej.

Dreamliner w wersji 787-9 ma ponad 62 metry długości, czyli jest o sześć metrów dłuższy od wersji 787-8.

Został wyposażony w silniki Rolls-Royce'a Trent TEN nowej generacji.

Zasięg samolotu 787-9 w wersji dla LOT-u to ponad 13,3 tys. km, czyli o ok. 700 km więcej od poprzedniej wersji tej maszyny.

Boeing przekonuje, że maszyna 787-9 jest oszczędniejsza i bardziej ekologiczna od 787-8, ma niższe zużycie paliwa w przeliczeniu na pasażera i większy zasięg.

Boeing 787 Dreamliner
Foto dzięki uprzejmości PLL LOT
 
„LOT był pierwszą linią w Europie, która wprowadziła Boeinga 787 do swojej floty. To był mądry, dalekowzroczny ruch, który do dziś procentuje. Dzisiaj Dreamliner to nasz flagowy samolot i filar floty dalekodystansowej” - powiedział cytowany w komunikacie prezes PLL LOT Rafał Milczarski.

Podkreślił, że to najbardziej zaawansowany technologicznie szerokokadłubowy samolot pasażerski na świecie.

„Kompozytowa konstrukcja i nowoczesne silniki pozwalają na mniejsze zużycie paliwa i wyższy komfort podróży niż w innych samolotach” - ocenił szef LOT-u.
"Pozyskiwanie kolejnych większych modeli B787 jest zgodne ze strategią zrównoważonego wzrostu naszej spółki na lata 2016-2020".

"Ale to nie koniec. Strategia rentownego wzrostu LOT-u zakłada, że do końca 2020 roku we flocie przewoźnika będzie co najmniej 16 samolotów szerokokadłubowych typu Dreamliner" - podkreśliła spółka.

Boeing 787 Dreamliner
Foto dzięki uprzejmości PLL LOT / Jacek Bonczek
 
W Boeingu 787-9, podobnie jak w modelu 787-8, w klasie biznes fotele będą się rozkładały do pozycji "płaskiego łóżka".
Będą one ustawione w konfiguracji 2-2-2, czyli trzy razy po dwa fotele obok siebie, rozdzielone przejściem dla pasażerów.

W karcie menu, oprócz posiłków serwowanych na porcelanowej zastawie, znajdą się także wina m.in. z polskich winnic.

Klasa premium economy to fotele w konfiguracji 2-3-2; ich górną część będzie można odchylić lekko do tyłu, a podnóżek - podnieść.
Oprócz posiłków pasażerowie będą też mogli wybrać napoje.

W klasie ekonomicznej fotele będą w układzie 3-3-3, z regulowanymi zagłówkami i podnóżkami.

Każdy z foteli, niezależnie od klasy podróży, ma posiadać indywidulane ekrany systemu rozrywki, gniazdo sieciowe i port USB.


Boeing 787 Dreamliner
Foto dzięki uprzejmości PLL LOT / Jacek Bonczek
 
"W klasie biznes w pierwszym rzędzie monitory rozrywki pokładowej będą znajdowały się na ścianie przed fotelem, zamiast w podłokietniku jak dotychczas. (...) W klasie premium economy LOT zaoferuje większy niż dotychczas odstęp między fotelami: 42 cali (106,68 cm) zamiast 38 cali (96,52 cm). Umożliwi to znacznie bardziej wygodne przemieszczanie się po kabinie. W tej części samolotu znajdzie się również toaleta (...). W klasie ekonomicznej LOT wybrał wygodniejsze fotele Zodiac Z300 wyposażone w większe ekrany rozrywki pokładowej o przekątnej 10,6 cala" - czytamy w komunikacie.

"Dzięki bardziej wilgotnemu powietrzu i wyższemu ciśnieniu w kabinie pasażerskiej w porównaniu z innymi samolotami, a także oświetleniu LED i zaciemnianym elektrofotochromatycznie oknom konstruktorom samolotu udało się zminimalizować efekt tzw. jet-lagu (zespołu nagłej zmiany strefy czasowej - PAP)" - tłumaczy Milczarski.

Boeing 787 Dreamliner – układ miejsc w trzech klasach.
Foto dzięki uprzejmości PLL LOT
 
Od grudnia 2017 roku do maja 2019 roku LOT chce odebrać sześć Boeingów 737 MAX 8,
które będzie wykorzystywał do obsługi najpopularniejszych tras krótkiego i średniego zasięgu - m.in. do Londynu, Madrytu, Tel Awiwu, Wiednia, Amsterdamu, Paryża, Frankfurtu i Barcelony.

LOT powiększy też flotę o kolejnych sześć Embraerów 195, które zabiorą na pokład 116 pasażerów (o czterech więcej niż dotychczas), przy konfiguracji foteli 2+2.
Te samoloty mają przewozić podróżnych m.in. z portów Europy Środkowo-Wschodniej na Lotnisko Chopina w Warszawie.

Do 2020 roku LOT planuje przewóz ponad 10 mln pasażerów rocznie, co będzie oznaczało podwojenie liczby podróżnych wobec roku 2016.

Do połowy 2019 roku LOT ma mieć 75 samolotów.

To obecnie używane maszyny od Boeinga, Embraera i Bombardiera.
Samoloty, które firma ma otrzymać do połowy 2019 roku (Boeingi: 787-9 i 737 MAX 8 oraz Embraery 195), a także maszyny estońskiego przewoźnika Nordica (głównie Bombardier CRJ), z których część wykonuje połączenia w ramach siatki LOT-u.

Udziałowcami PLL LOT są: Skarb Państwa (99,856 proc. akcji) oraz TFS Silesia (0,144 proc. akcji).

Autor: PAP



Flota Polskich Linii Lotniczych LOT

Dla naszych pasażerów rozwijamy skrzydła. Inwestycje we flotę są jednymi z ważniejszych, dzięki którym możemy zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfort podróżowania.

Flota LOT-u jest jedną z najnowocześniejszych i najmłodszych w Europie.

Najbardziej wymagające połączenia dalekodystansowe obsługujemy wyłącznie Boeingami 787 Dreamliner, które są najwyżej ocenianymi samolotami pod względem komfortu podróży.

W zależności od destynacji i dystansu naszym pasażerom oddajemy do dyspozycji nowoczesne maszyny wiodących światowych producentów.

Obecnie we flocie LOT-u znajduje się 51 samolotów - 8 Boeingów 787 Dreamliner, 4 Boeingi 737-800 NG, 3 Boeingi 737-400, 6 Embraerów 195, 14 Embraerów 175 (w tym dwa do dyspozycji polskiego rządu), 6 Embraerów 170 oraz 10 Bombardierów DHC-8Q400.

Już w marcu 2018 roku otrzymamy pierwszego z trzech zupełnie nowych samolotów Boeing 787-9 - dłuższą i bardziej efektywną wersję Dreamlinera.

Natomiast od listopada 2017 do kwietnia 2020 LOT odbierze 6 nowoczesnych Boeingów 737 MAX.

Wszystkie połączenia z Tallinna oraz część połączeń do krajów bałtyckich i Skandynawii, realizowanych w ramach strategicznej współpracy z estońską linią lotniczą Nordica, wykonywanych jest 4 Bombardierami CRJ900ER oraz 2 Bombardierami CRJ700ER należącymi do jej spółki córki – Regional Jet.


Wszelkich informacji o Polskich Liniach Lotniczych LOT dla mediów udziela

Rzecznik prasowy LOT, P.O.
Adrian Kubicki
Tel.: +48 (22) 606 79 19
E-mail: media@lot.pl  


Źródła:

PAP

http://www.pap.pl/  

PLL LOT

http://corporate.lot.com/pl/

http://corporate.lot.com/pl/pl/nasza-flota  



ASTROMAN Magazine - 2017.11.16

Boeing, flydubai Sign Historic Deal for 225 737 MAX Airplanes Valued at USD 27 billion

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2382  


ASTROMAN Magazine - 2017.11.02

Boeing HorizonX Invests in Advanced Materials Producer Gamma Alloys

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2371  


ASTROMAN Magazine - 2017.10.06

Boeing to Acquire Aurora Flight Sciences to Advance Autonomous Technology Capabilities

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2356  


ASTROMAN Magazine - 2017.08.23

Boeing Awarded Design Work for New Intercontinental Ballistic Missile through a USD349 Million

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2318  


ASTROMAN Magazine - 2017.07.01

Boeing Raises Forecast for New Airplane Demand. 20-year outlook projects 41,000+ new airplanes, valued at USD 6.1 trillion

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2287  


ASTROMAN Magazine - 2017.06.14

Boeing Streamlining Defense and Space Unit to Boost Competitiveness

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2275  


ASTROMAN Magazine - 2017.06.03

Boeing Satellite for ViaSat to Significantly Enhance Satellite Broadband Communications

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2267  


ASTROMAN Magazine - 2017.05.09

Boeing Demonstrates Airborne Networking System

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2241  


ASTROMAN Magazine - 2017.04.01

Boeing 787-10 Dreamliner Completes First Flight

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2224  


ASTROMAN Magazine - 2017.02.18

Boeing Debuts 787-10 Dreamliner

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2196  


ASTROMAN Magazine - 2016.10.14

Boeing, China Southern Airlines Finalize Order for 12 787-9 Dreamliners, valued at USD 3.2 Billion

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2136  


ASTROMAN Magazine - 2016.05.03

Boeing 737 MAX Makes First International Journey for FlightTesting

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2058  


ASTROMAN Magazine - 2016.02.12

Boeing, U.S. Air Force Complete KC-46 Tanker Refueling Flight with F/A-18

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=2022  


ASTROMAN Magazine - 2015.07.18

Boeing's 10th GPS IIF to Modernize Worldwide GPS System

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1940  


ASTROMAN Magazine - 2015.06.14

Boeing to Build Third All-Electric Propulsion Satellite for ABS to Australia, New Zealand, t he Middle East, Russia, South Asia

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1929  


ASTROMAN Magazine - 2015.02.21

British Prime Minister David Cameron Praises Boeing-led Chinook Support Program

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1875  


ASTROMAN Magazine - 2015.01.03

Boeing Statement on Air China's Commitment for 60 737s will be valued more than USD 6 Billion

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1855  


ASTROMAN Magazine - 2014.12.07

Boeing Conducts World's First Flight with 'Green Diesel' as Aviation Biofuel

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1841  


ASTROMAN Magazine - 2014.10.18

Boeing-built X-37B Orbital Test Vehicle Successfully Completes 3rd Flight

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1812  


ASTROMAN Magazine – 2014.08.24

Boeing Commercial Crew Program Completes Critical Design and Safety Reviews

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1780  


ASTROMAN Magazine - 2014.08.09

Boeing Awarded $250 Million Contract to Modernize NATO AWACS Fleet

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1771  


ASTROMAN Magazine - 2014.05.17

6th Boeing GPS IIF Spacecraft Reaches Orbit, Sends 1st Signals

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1714  


ASTROMAN Magazine - 2014.02.22

5th Boeing GPS IIF Spacecraft Sends Initial Signals from Space

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1659  


ASTROMAN Magazine – 2013.09.01

Boeing Advanced Super Hornet Demonstrates Significant Stealth, Range Improvements

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1543  


ASTROMAN Magazine – 2013.04.14

Boeing X-48C Blended Wing Body Research Aircraft Completes Flight Testing

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1443  


ASTROMAN Magazine – 2013.04.02

Boeing to Demonstrate Innovations in Space and Cyberspace at National Symposium

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1433  


ASTROMAN Magazine – 2012.12.15

Boeing's Reusable, Unmanned X-37B Orbital Test Vehicle Begins 2nd Flight

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1366  


ASTROMAN Magazine – 2012.11.15

Boeing Celebrates Delivery of LOT Polish Airlines' First 787 Dreamliner. The Polish carrier is the first European airline to take delivery of the 787

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1350  


ASTROMAN Magazine – 2012.10.23

LOT Polish Airlines will be the first European carrier to operate the Boeing 787 Dreamliner

https://www.astroman.com.pl/index.php?mod=magazine&a=read&id=1341  



ASTROMAN Magazine

Publikacja tekstów pochodzących z wydawnictw prasowych bądź elektronicznych prezentowanych w ASTROMAN Magazine nie ma charakteru komercyjnego, służy wyłącznie celom edukacyjnym, dydaktycznym i naukowym - zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r. (Dz. U. z dn. 23.02.1994 r. nr 24, poz. 83).



Editor-in-Chief of ASTROMAN magazine: Roman Wojtala, Ph.D.


wydrukuj ten artykuł
  strona: 1 z 1
polecamy artykuły
Selena Group - increase of net profit in the very first quarter of 2019
IBM: Major Ocean Carriers CMA CGM and MSC to Join TradeLens Blockchain-Enabled Digital Shipping Platform
deepsense.ai: A comprehensive guide to demand forecasting with machine learning
Wojciech Kostrzewa nowym Prezesem Polskiej Rady Biznesu
Uroczysta Gala Nagrody Polskiej Rady Biznesu 2019
SpaceX launched 60 Starlink satellites from Space Launch Complex 40 at Cape Canaveral Air Force Station, Florida
ImpactCEE 2019: Danubia NanoTech wins the PowerUp! Grand Final 2019
Panasonic Launches Comprehensive Showroom for Residential Materials such as Kitchens in India
HPE to acquire supercomputing leader Cray. Combined Company Will Drive Next Generation of High Performance Computing
Lilium reveals new air taxi as it celebrates maiden flight
SIEMENS "Local" data processing - Edge Computing simplifies data processing in intelligent factory Amberg
Anno Borkowsky appointed to the LANXESS Board of Management
Application phase for the seventh BASF and Volkswagen "Science Award Electrochemistry" has begun
Selena Group: Tytan mounting foams of the new generation speed up the installation of doors and windows
Prestiżowe tytuły "Inwestor bez granic" przyznane podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.