Warszawa - 06 lipca 2018 - Z dniem 1 lipca 2018 roku, Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe. Zastąpił na tym stanowisku Erica Benoist, który przyjął stanowisko Globalnego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Grupie Pernod Ricard.
|
Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard |
|
Warszawa - 06 lipca 2018
Z dniem 1 lipca 2018 roku, Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.
Zastąpił na tym stanowisku Erica Benoist, który przyjął stanowisko Globalnego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Grupie Pernod Ricard.
|
Strategiczne marki międzynarodowe Pernod Ricard.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard |
|
„Polska to bardzo ciekawy i dynamiczny rynek, na którym Wyborowa Pernod Ricard ma ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Chcę skoncentrować się na dalszym rozwoju kluczowych na polskim rynku marek, takich jak wódka Wyborowa czy whisky Ballantine’s. Zależy mi także na rozwoju kategorii premium, ponieważ wyraźnie widać rosnące zainteresowanie Polaków produktami z wyższej półki – dotyczy to zwłaszcza rocznikowych whisky, ale także szampanów. Jako firma będziemy też kontynuować działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu” – skomentował Fabrice Audan.
|
Strategiczne marki win Pernod Ricard.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard |
|
Fabrice Audan jest absolwentem Université Paris Dauphine i INSEAD Business School.
Z Pernod Ricard związany jest od 1990 roku, kiedy rozpoczął pracę audytora finansowego w Centrali firmy, do której przeszedł z Arthur Andresen LLP.
W 1993 roku objął stanowisko Wicedyrektora Finansowego w Pernod SA, a rok później, do 1996 roku, pełnił funkcję Dyrektora Finansów i Administracji Pernod Ricard Far East.
|
Strategiczne marki Pernod Ricard w Polsce.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard |
|
W kolejnych latach, od 1996-2000 roku, pełnił funkcję Dyrektora Finansowego Orlando Wyndham Group, a od 2000 roku Dyrektora Finansowego Pernod Ricard Europe.
W 2003 roku został Prezesem i CEO Pernod Ricard Japan, funkcję tę pełnił do 2011 roku, kiedy został mianowany Dyrektorem Zarządzającym Pernod Ricard Sweden oraz Pernod Ricard Northern Europe.
|
Chivas Regal czyli „perła w koronie” oferty Pernod Ricard, zakupiona wraz z przejęciem legendarnej firmy Seagram.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard |
|
Z dniem 1 lipca 2018 roku, Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.
Fabrice Audan jest żonaty i ma dwójkę dzieci.
|
Wnętrze Muzeum Polskiej Wódki przy Placu Konesera na warszawskiej Pradze.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard |
|
Grupa Pernod Ricard
Pernod Ricard plasuje się na drugiej pozycji w światowej czołówce przedsiębiorstw zajmujących się produkcją win i wyrobów spirytusowych.
W roku obrotowym 2016/2017 grupa wygenerowała skonsolidowaną sprzedaż w wysokości ponad 9,01 miliardów euro.
Firma, która powstała w 1975 roku z połączenia dwóch podmiotów: Ricard i Pernod nieustannie się rozwija, bazując zarówno na wzroście organicznym, jak i przejęciach.
Do najważniejszych spółek, które weszły w skład Pernod Ricard należą Seagram (2001), Allied Domecq (2005) oraz Vin&Sprit (2008).
Pernod Ricard może poszczycić się najbardziej prestiżowym w branży portfolio, w którego skład wchodzą takie marki, jak: wódka Absolut Vodka, pastis Ricard, whisky Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute, The Glenlivet oraz Jameson Irish Whiskey, koniak Martell, rum Havana Club, dżin Beefeater, likier Malibu, szampany Mumm i Perrier-Jouet, a także wina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Kenwood.
Pernod Ricard zatrudnia około 18.500 pracowników.
Firma działa w systemie zdecentralizowanym poprzez 6 „spółek markowych” i 86 „spółek rynkowych” funkcjonujących na każdym kluczowym dla grupy rynku.
Pernod Ricard przywiązuje ogromną wagę do kwestii zrównoważonego rozwoju oraz promocji odpowiedzialnej konsumpcji.
Strategia firmy opiera się na 3 głównych wartościach, które kierują jej rozwojem.
Należą do nich: duch przedsiębiorczości, wzajemne zaufanie i silne poczucie zasad etycznych.
Więcej informacji dostępnych na: www.pernod-ricard.com
Źródło: Pernod Ricard
https://www.pernod-ricard.com
Editor-in-Chief of ASTROMAN magazine: Roman Wojtala, Ph.D.
|